20 Ağustos 2022 / 01:58

Sensodyne ile ‘Hassasiyeti Değil, Yazı Yaşa’

Okumalısınız

Ağız bakım markası Sensodyne, yaz boyunca uygulayacağı kampanyayla beklenmedik anlarda tüketicilerinin karşısına çıkmayı hedefliyor.

Marka, kampanya kapsamında “Hassasiyeti Değil, Yazı Yaşa” mottosuyla; Çeşme, Bodrum, Kuşadası, Antalya, Fethiye, Dalaman, Göcek gibi birçok yazlık beldede şaşırtıcı şekillerde tüketicilerin karşısına çıkarak diş hassasiyetinden dolayı tadına varamadıkları anlara odaklanıyor.

Soğuk, sıcak yiyecek ve içeceklerin yaşattığı diş hassasiyetinden dolayı tadına varılamayan anlara dikkat çeken Sensodyne, Bodrum’da dondurmanın külahında ya da  Çeşme’nin en sevilen kumrucularında aniden karşınıza çıkabilir. Sensodyne’in hassasiyet sebebiyle kaçırılan anlara odaklandığı mesajlar, tatil beldelerinde bulunan dijital ekranlarda ya da yol kenarında bulunan açıkhava ünitelerinde yaz günlerinize eşlik ediyor.

 ‘Hassasiyeti Değil Anı Yaşa’ temalı reklam filmini yayınlayan Sensodyne, bu kez ‘Hassasiyeti Değil Yazı Yaşa’ mottosuyla gerçekleştirdiği kampanyayla tüketicilerin yaz boyunca hassasiyet yaşamadan keyifli anların tadını çıkarmasına odaklanıyor.  

- Advertisement -spot_img

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Son Haberler

MUDANYA KIYILARININ “MAVİ SİT” İLAN EDİLSİN

Marmara Denizi’nin mevcut çevresel durumu ve geleceği, Mudanya Deniz Çalıştayı’nda konuşuldu. Çalıştayda, Marmara’nın COP26 İklim Zirvesi’nde benimsenen ilkeler doğrultusunda...
- Reklamlar -spot_img

Diğer Haberler

- Advertisement -spot_img