26 Ocak 2021 / 14:49

RENAULT LİDERLİĞİNİ 21’İNCİ YILA TAŞIDI

Okumalısınız

TİYATROLARIN ÖZLEMİ SEYİRCİ

Pandemi sürecinde etkinliklerinin bir bölümünü dijital ortama taşıyan, sanat mahallemde etkinliklerinde mobil sahne ile Bursalıları tiyatro ile buluşturmaya devam...

UĞUR MUMCU’NUN GAZETECİLİK İDEALLERİ YAŞIYOR

Türkiye Gazeteciler Konfederasyonu Genel Başkanı ve Bursa Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Nuri Kolaylı, Uğur Mumcu öldürülse de, gazetecilik ideallerinin yaşatıldığını...

DÜNYANIN GÖZÜ BURSA’DA

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin 2012 yılında 2 kamera ile başlattığı ve bugün Sarıalan’ın da eklenmesiyle 109 kameraya ulaşan ‘Canlı Yayın...

Renault Grubu 2020 yılını liderliklerle geride bıraktı. Renault markası 98 bin 900 satış adedi ve 16,2 pazar payıyla binek otomobil liderliğini 21’inci yılında da korurken, Türkiye’de en çok satan 3 otomobil kürsüsünde 2 araçla yer almayı da başardı. Dacia tarafında Duster ise 17 bin 402 adetlik satış performansı ile Türkiye’nin en çok satan SUV modeli oldu.

Son 20 yıldır binek otomobil pazarında Türkiye’nin tartışmasız lideri Renault, 2020’deki satış performansıyla bu başarısını 21’inci yılında da sürdürdü. Yıl sonu itibarıyla 98 bin 900 adet satış ve 16,2 pazar payı elde eden marka, toplam pazarda ise 101 bin 534 satışla yüzde 13,1 pay aldı.

Geride bırakılan 2020 yılında Türkiye’nin en çok satılan ilk 3 otomobilinden 2’si de Renault modelleri oldu. OYAK Renault Otomobil Fabrikaları’nda üretilen yerli modellerden Clio HB 2’nci, Megane Sedan ise 3’üncü sırada yer aldı.  Clio HB, 2020 yılında kaydettiği 46 bin 192 satış rakamı ile B HB segmentinin açık ara lideri oldu. Söz konusu segmentte satılan her iki araçtan biri yüzde 49,22 segment payı ile Clio HB oldu. Megane Sedan, 39 bin 917 satış adedi ile C Sedan segmentinde 2’nci sırada yer aldı.

TÜRKİYE’DE EN ÇOK SATAN SUV: DACİA DUSTER

Dacia markası ise 30 bin 800 satış adedi ve yüzde 4 pazar payı ile 2020 yılını, toplam pazarda 8’inci sırada tamamladı. Yıl sonu itibarıyla Türkiye’nin en çok satan SUV’si olan Duster, 17 bin 402 adetlik satış gerçekleştirdi. C-SUV segmentinde yüzde 14,98 pazar payı elde eden model, Türkiye otomotiv pazarının en büyük ikinci segmentinde liderliğe ulaştı.

- Advertisement -

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Son Haberler

TİYATROLARIN ÖZLEMİ SEYİRCİ

Pandemi sürecinde etkinliklerinin bir bölümünü dijital ortama taşıyan, sanat mahallemde etkinliklerinde mobil sahne ile Bursalıları tiyatro ile buluşturmaya devam...
- Reklamlar -

Diğer Haberler

- Advertisement -